31 marca 2012

Ulubieńcy marca :)

Mój pierwszy pełny miesiąc blogowania :)

Również prezentuję moich ulubieńców marcowych, było ich wyjątkowo dużo :D

1. Lakier do włosów Syoss Max Hold  trwały,  nie skleja włosów, wydajny, nie tworzy efektu łupieżu



2. Cień Catrice C'mon Cameleon!  uwielbiam go ! - klik




3. Balsam ujędrniający Fenjal - tutaj jego większa recenzja - klik



4. Podkład Rimmel Waku Me Up jak widać już się kończy... polubiłam go :)
Będę musiała kupić kolejny, ale zapewne poczekam na jakąś promocję w Rossmannie. Wkrótce dam jego recenzję.

5. Krem matujący Tołpa Strefa T - trafiłam na swój ideał chyba :) wkrótce recenzja



6. Tusz do rzęs Maybelline Pulse Perfection recenzja wkrótce



Życzę WAM udanego wieczoru :) 

Jutro post o moim denku miesiąca ;)

9 komentarzy:

  1. chyba się skuszę na krem Tołpy ;)
    i jestem bardzo ciekawa tuszu! nie widziałam jeszcze takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tusz mnie również zaskoczył:)


      www-w-studenckiej-kosmetyczce.blogspot.com

      Już niedlugo wracam ze zdwojoną siłą!:)

      Obserwuję:) może Ty również?:>

      Usuń
  2. czekam na recenzję podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podkład rimmel mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodziewajcie się recenzji w kolejnych notkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu kupić tego Cameleona ;)

    OdpowiedzUsuń