20 marca 2012

Moje zapachy marcowe :)



 Dzisiaj chciałam przedstawić Wam moje 3 zapachy, z którymi nie rozstaję się w zasadzie od lutego :)
Poza tym zaszalałam dzisiaj na zakupach :D , ale skorzystałam m.in. ze zniżki do Reserved -25% dostępnej na facebooku :) Spodziewajcie się w moich kolejnych postach ciuszków, butów i dodatków :)

No i przestała mi działaś karta od aparatu, zła jestem, bo miałam tam wiele zdjęć, których już nie odzyskam, bo jakby maleńki jej rożek się odłamał, nie wiem jakim cudem :(



Therry Mugler Alien EDP
Jimmy Choo EDP
Burberry The Beat EDT

 A jakie są Wasze zapachy marcowe? :)

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam JLo "Live" i Vera Wang "Lovestruck" Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na post z Twoimi dzisiejszymi zdobyczami ;)

    a cóż to takiego ta akrylowa moc? ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam Cię do zabawy :)
    Tag: "Muszę to mieć!". Więcej szczegółów: kristi-make-up.blogspot.com/2012/03/tag-musze-to-miec.html

    :))

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie divine Oriflame, ale średnio jestem z niego zadowolona. Marzy mi się Alien <3

    OdpowiedzUsuń