9 marca 2012

Kolejne zakupy kosmetyczne :)

Dzień dobry. Wczoraj było wielkie, ponowne otwarcie Rossmanna na moim osiedlu :)
Skorzystałam i kupiłam w promocji krem z Tołpy, bo mam skórę mieszaną i strasznie się świecę w linii T, chociaż ostatnio się to zmniejszyło nie wiem dlaczego :)
I balsam do ust Neutrogena, co by się zregenrowały. W ramach prezentu dostałam jeszcze pomadkę ochronną z Dove i kilka próbek.

Któraś z Was miała styczność z tym kremem? Jestem bardzo ciekawa :)

Przypominam również o moim rozdaniu, dorzuciłam coś nowego :)



3 komentarze:

  1. nie słyszałam o tym kremie, ale jestem bardzo ciekawa ;) więc testuj i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, za jakiś czas recenzja kilku kosmetyków :)

      Usuń
    2. limitka pojawiła się jakoś niedawno jakoś pod koniec lutego chyba, ale wczoraj byłam w Naturze i praktycznie wszystko z limitki jeszcze jest ;)

      Usuń