29 marca 2012

"Smakołyki" od Lancome :)


Aparat się naładował, więc przedstawiam Wam zawartość pudła :)
Lancome Tresor Midnight Rose - zakochałam się w nich 10 lutego, na urodzinach koleżanki. Pachniała nim jedna dziewczyna i wiedziałam, że MUSZĘ je mieć :)
Domyślacie się, że jestem perfumo-maniaczką, 
kiedyś zrobię notkę z moim stale powiększającym się zbiorkiem :)


Perfumeria internetowa e-glamour.pl miała świetną okazję, więc musiałam skorzystać. 
Udało mi się kupić zestaw Lancome, który zawierał perfumy 30 ml, kredkę do oczu Crayon Khol 
 i tusz do rzęs Hypnose Drama.  


W okresie przed świętami do każdego zakupu dodają upominek w postaci:
- żelu pod prysznic Jennifer Lopez Deseo 20 ml
- balsamu do ciała Jennifer Lopez Deseo 20 ml
- dostałam również próbkę perfum Cindy Crawford Summer Day ( nie moja bajka )






4 komentarze: