15 marca 2012

Recencja: kosmetyki marki Fenjal

Witajcie :)

Ponad miesiąc temu dostałam do testowania kosmetyki marki Fenjal.  O marce:

"Fenjal to szwajcarska marka kosmetyków do pielęgnacji ciała, która powstała w 1963 roku w Bazylei wprowadzając na rynek kremowy olejek do kąpieli, który do dziś pozostaje kultowym produktem marki.  Dzisiaj, fenjal to kompleksowe linie do pielęgnacji ciała dostosowane do różnych rodzajów skóry i jej potrzeb. Siedziba marki, department badań i rozwoju oraz fabryka znajdują się w Szwajcarii, dzięki czemu fenjal jest jednoznacznym synonimem gwarancji szwajcarskiej jakości". (fenjal.com.pl)


Dzisiaj już mogę podzielić się z Wami moją opinią o nich :) 


 Do testowania wybrałam:




  • Aromatyczny płyn do kąpieli relaksujący z passiflorą - Aromatyczny, delikatnie pieniący się płyn do kąpieli o relaksującym działaniu wzbogacony olejkiem z kwiatów passiflory i ekstraktem z miodu szwajcarskiego. Formuła 3 w 1: innowacyjny system mikroemulsji, który pokrywa skórę cennymi olejkami i zapobiega jej przesuszaniu. Delikatna piana, która dostarcza skórze kompozycje odżywczych lipidów. Zmysłowe nuty zapachowe, które koją ciało i zmysły, zapewniając uczucie spokoju i relaksu  

    25zł / 125 ml

     


    Moja opinia:  śliczna buteleczka, zapach, konsystencja, działa relaksująco, skóra po kąpieli raczej normalna, na pewno nie wysuszona :), pieni się dosyć intensywnie i piana długo się utrzymuje. Niestety  średnio wydajny, do każdej kąpieli wlewałam 2 zakrętki, użyłam 3-4 razy i zużycie widoczne na zdjęciu poniżej.Kolor na pewno nie jest taki, jak na stronie producenta. Pewnie sama go nie kupię, bo cena za tę pojemność dosyć spora.



     

  • Ujędrniający balsam do ciała Vitality - Ujędrniający balsam do ciała Vitality chroni skórę przed wpływem środowiska, intensywnie nawilża i tonizuje, przywracając jędrność i elastyczność. Skóra staje się zauważalnie mocniejsza, gładsza i bardziej promienna. Szybko się wchłania, pozostawiając subtelny zapach. Zawiera olej z pestek winogron oraz kompleks witamin B5, E, C, aby Twoja skora była jeszcze piękniejsza. Testowany dermatologicznie 

    17 zł / 200 ml

     


    Moja opinia: balsam ma świetną konsystencję, zapach, MEGA szybko się wchłania ! Zostawia skórę mięciutką, aksamitną. Bardzo wydajny i na prawdę ujędrnia :) Lubię takie wygodne zamknięcia, nie trzeba męczyć się z korkiem. Myślę, że jeszcze w niego zainwestuję.



     

  • Kremowy żel pod prysznic Sensitive - żel do skóry wrażliwej o delikatnym zapachu. Zawiera cenny wyciąg z owsa i olejek z pestek moreli, które zapewniają skórze długotrwałą pielęgnację i pozostawiają ją jedwabistą w dotyku 

    20 zł / 200 ml

     


    Moja opinia: żel dosyć wydajny, mocno się pieni, skóra po użyciu delikatnie nawilżona, nie podrażnia, zapach bardzo subtelny. Ogólnie bez większego szału, wolę bardziej pachnące żele, no i poza tym cena zbyt wygórowana.


  • Dezodorant w atomizerze - 24 ochrona i pielęgnacja / 75 ml

     

     

    Moja opinia: Wybrałam go, bo jest w sprayu, a kulek nie lubię. Zapach bardzo delikatny, ładny. Stosowałam raczej na noc, gdyż po użyciu lekko się klei... Dam mu jeszcze szansę latem, jako lekką mgiełkę do ciała ;)

2 komentarze:

  1. ten płyn i balsam mnie kusi i to jak, mimo że nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA...ZNAM JE OD 20 LAT ...JESZCZE Z AUSTRII....

    OdpowiedzUsuń