9 marca 2012

Spinning I like it !

Post ani o kosmetykach, ani o modzie :) Jakiś czas temu pokochałam spinning, po operacji miałam 4 miesięczną przerwę. W poniedziałek powróciłam na fitness i głównie na ukochany spinning. Idzie wiosna, po niej lato także między innymi to doskonały czas na poprawę figury :D
Uwielbiam to, świetna muzyka, świetni instruktorzy, wzajemna, grupowa motywacja i mile spędzony czas + efekty :)





Postanowiłam kupić nowe, sportowe buty. Stare adidasy niekoniecznie sprawdzały się na treningach. Wychodziłam z bolącą stopą. Na rowery wskazana jest gruba podeszwa, absolutnie nie twarda ! Fanką różu nie jestem, ale przyznam, że to była jedyna, dostępna kolorystyka w danym sklepie, w bardzo przyzwoitej cenie. Oto mój nowy nabytek, dostarczony dzisiaj przez kuriera :



Adidas Sumbrah

Opis:

  • Cholewka z naturalnej gruboziarnistej skóry dla uczucia miękkości i maksymalnej wygody; konstrukcja zewnętrzna w przedniej części stopy gwarantuje stabilność we wszystkich kierunkach; tekstylna wyściółka zapewnia komfort
  • System adiPRENE®+ w przedniej części stopy pozwala zachować szybkość i sprężystość
  • System TORSION® zapewnia odpowiednie wsparcie śródstopia
  • Podeszwa wewnętrzna 3-D EVA to komfort przez cały dzień
  • Formowana z pianki EVA środkowa część podeszwy, zapewnia lekkość i stałą amortyzację
EDIT. 10.03  Dziś pierwszy raz miałam te buty na zajęciach. Zero bolącej stopy, lepsza amortyzacja, świetnie się zapowiada ! :)


Jakie sporty Wy kochacie? :)

2 komentarze:

  1. ja uwielbiam body shape ;)już drugi semestr na niego chodzę, wybrałam go jako wf na uczelni i chodzę z wielkim zapałem ;)
    a butki bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajna uczelnia, że istnieje możliwość wybrania sobie zajęć ruchowych :)

      Usuń