26 marca 2012

Recenzja: Wella Pro Series Moisture



Witajcie po chwilowej nieobecności :)

Przyznaję, że u mnie życie w ciągłym biegu praca, szkoła, spinning i zero czasu na cokolwiek praktycznie :D
Za oknem pogoda coraz piękniejsza, zmiana czasu również daje się we znaki, ale ogólnie MEGAAA pozytywnie :D

Dzisiaj zrecenzuję w końcu maskę Welli, którą jestem zachwycona ! Polecona przez koleżankę (Papi kiss for you :* :P ) 




Maseczka na prawdę mnie urzekła :) Stosuję ją po każdym myciu włosów tj. co 2-3 dni. Ma cudowny zapach i z przyjemnością rozprowadza się ją na włosach. 

Posiada lekko budyniową konsystencję, także nie ucieka nam między palcami i produkt nie marnuje się. Podczas nakładania już czuję, jak przenika moje włosy, rozprowadza się lekko, nie ciągnie włosów, także wykonuję przy tym delikatny masaż głowy i wgniatam ją we włosy.

Trzymam ją na włosach ok 2 minut. Spłukuję letnią wodą i wtedy już czuć efekt wygładzonych włosów.

Co obiecuje producent:

Intensywna Maska Wella Pro Series Moisture, przeznaczona jest do suchych, puszących się włosów. Pomaga zachować naturalne nawilżenie, nadając im miękkość i gładkość. Jej 1 minutowa intensywnie nawilżająca formuła wygładza włosy, pozostawiając je miękkimi jak jedwab. Ochrona i nawilżenie dla perfekcyjnego wyglądu.


Składniki tworzą cienką warstwę wokół włosa, która spełnia 4 istotne zadania:
- wygładza włosy,
- chroni przed wchłanianiem wilgoci z atmosfery,
- zapobiega puszeniu się włosów,
-zapewnia wspaniały połysk.


Skład: Aqua, Stearyl Alcohol, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Behentrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Isopropyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Parfum, Disodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, hexyl Cinnamal, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Hydroxide, Geraniol, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone.


PLUSY

  • ładny zapach
  • miła, budyniowa konsystencja, maska nie spływa z dłoni
  • wygodne opakowanie
  • działa na prawdę ekspresowo ! już podczas nakładania i wmasowywania we włosy czuć, jakie robią się gładkie, moje włosy są lśniące, gładkie, pachną długi czas !
  • wydajna, mam długie włosy, używałam podczas każdego mycia i mam jeszcze 1/3 opakowania

To maska, która zawsze będzie na mojej łazienkowej półce :)








POLECAM !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz