19 marca 2012

Moje lakiery wiosna/lato 2012 :)

Dzień dobry, a raczej dobry wieczór :)

Witam Was po powrocie z Olsztyna. To był intensywny weekend, nocny powrót + ranna pobudka dzisiaj. Jakoś żyję i mam się dobrze :D


Wiele z Was ostatnio zamieściło posta z propozycjami lakierowymi na zbliżającą się wiosnę i lato.
Postanowiłam również zamieścić moje propozycje lakierowe :)



Oto lakiery, których najczęściej używam w ostatnich dniach



A niżej pochwalę się moimi wszystkimi kolorkami, jednakże obserwując Wasze blogi zakochałam się w kilku kolorkach i planuję je nabyć przy najbliższej okazji w Naturze :D



8 komentarzy:

  1. Sporo ich masz :) wszystkie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maniaczko :D

    a pierwsze zdjęcie mega wiosennie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to myślałam, że mam ich więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. taak! uwielbiam takie kolory! szczególnie wpadł mi w oko jasno pomarańczowy Wibo ;) takiego nie mam w swojej kolekcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha drożdżowy oddech zawsze lepszy niż czosnkowy :p

    Widzę, że masz dość dużo lakierów z Wibo, zadowolona z nich jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj mam mięte na paznokciach identyczny jak ten Twój z essence:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolorki masz tych lakierów, zazdroszczę kolekcji :)

    jest tutaj ciekawie, ja już obserwuję i liczę na to samo :)

    zapraszam do mnie na nowy post. będzie mi bardzo miło, jeśli go skomentujesz :):*

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń