27 marca 2012

Zakupy ubraniowe part 2

Hej. Dzisiaj przedstawiam Wam 2 część moich zakupów z ostatniego okresu ;)
A sama idę się zdrzemnąć, zmiana czasu nie działa na mnie pozytywnie, 
na stary czas wstaję o 4:30 i jestem nieprzytomna :/

 Pozdrawiam Was serdecznie, jutro postaram się rozpisać bardziej, ale dzisiaj nie jestem w stanie ;)




koszule - H&M
buty - no name

bluzka - H&M
body - Pepco

bransoletki - H&M kids, Stradivarius
pierścionki - H&M
naszyjniki - H&M

bluzka róż - Pepco
bluzka róż z czarną kokardą - H&M


16 komentarzy:

  1. ładne baleriny :)


    zapraszam do mnie na nowy post. będzie mi miło, jeśli go skomentujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczki prześliczne!! i pierścionek rozgwiazda <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy :) podoba mi się dosłownie wszystko :)

    350 km to rzeczywiście sporo ale i tak zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz proszę mi się w tych zdobyczach pokazać ;p

      Usuń
  4. Podoba mi się biżuteria :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta biała koszula z pierwszego zdjęcia jest obłędna! gdzie ją upolowałaś? :) już widzę w myślach jak można ją połączyć na 1000 sposobów, pasuje do wszystkiego. zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne rzeczy:D obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi sie podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe!:)

    Zapraszam na wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widać zakupy się udały ;) Pozdrawiam ;*

    http://niuniek-positively.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super podoba mi sie wszystko, ale szczególnie koszula z długim rękawem:) Pozdrawiam ! Obserwuję i zachęcam do tego samego jeśli Ci się u mnie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same śliczności. :)
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ciuszki! Koszule z H&M są boooooooooooooooskie! I buciki... :)


    Pozdrawiam serdecznie!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te baleriny pomarańczowe ♥♥♥ Akurat takich szukam :)

    OdpowiedzUsuń