16 marca 2012

MY OMBRE HAIR ^^

Dzień dobry :)

Śliczna dzisiaj pogoda nad morzem. Ja za chwilę wyjeżdżam do Olsztyna do niedzieli... szkoła :/ 


Chciałam Wam zaprezentować moje ombre. Włosy rozjaśniałam w grudniu, potrzebowałam natychmiastowej zmiany :) Efekt bardzo mi się podobał, delikatnie, końcówki takie miedziane w rzeczywistości. Nie zniszczyło mi to absolutnie włosów.


W kwietniu planuję kolejną zmianę. Tak mi się spodobał ten miedziany kolor, że zrobię sobie takie pasemka po całości, a później może kolor na wszystkie włosy :)

Ogólnie bardzo lubię eksperymentować z włosami. Jednakże z długości nie schodzę obecnie, ostatnio ścinałam do ramion w lipcu :) Plus, że włosy szybko mi rosną.


Oto moje kudły :D







7 komentarzy:

  1. Ślicznie :) a nie masz przez te ombre suchych włosków? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne ;) bardzo mi się podoba ombre niestety nie dla mnie bo mam blond włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. od lipca Ci aż tyle urosły?! Masz śliczne włoski :))

    a co do drożdży, zalewam wrzątkiem 1/3 kubka, tak żeby tego jak najmniej było ;) kiedy zaczynasz pić? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara :)) tylko niezniechęć się po pierwszym kubku :p

      Usuń
  4. kudły to z pewnością nie są, masz bardzo śliczne włosy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łądnie ;0

    OdpowiedzUsuń