10 marca 2012

Recenzja: ELF Eyelid Primer baza pod cienie

Dzień dobry !


Przypominam o moim rozdaniu :)


Rano zaliczyłam oczywiście spinning, na dobry początek dnia. To jeden z moich ostatnich wolnych weekendów w przeciągu 3 tygodni... potem mam szkołę do świąt.

Przejdę do recenzji :) Tej bazy pod cienie używam około roku. I jest to mój KWC ! Nie testuję niczego innego, gdyż to spełnia wszystkie moje wymagania.





Zalety:

  •  łatwa aplikacja (podoba mi się sposób nakładania)
  •  mega wydajna !
  •  kolor dopasowuje się do skóry
  •  szybko po jej nałożeniu można nałożyć liner, cienie, kredkę itd.
  •  makijaż trzyma się cały dzień (uwierzcie, że nawet po spinningu liner czy cień zostaje w postaci nienaruszonej !)
  •  cena 
  •  ukrywa wszelkie przebarwienia w okół oczu

Wady:

  • dla mnie nie ma żadnych :)






3 komentarze:

  1. W sumie... Moje cienie nieźle się sprawują, tak samo eye-liner, i nigdy nie myślałam o bazie pod to. Po co nakładać więcej, skoro równie dobrze można nakładać mniej? ;p Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każde cienie utrzymują się cały dzień ;) zależy jeszcze kto ma jaki tryb życia :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. nie używam cieni, jakoś uważam, że to nie dla mnie, wolę tylko eyeliner i tusz ;)
    bardzo lubię Elfa ;D

    OdpowiedzUsuń