8 marca 2012

I ROZDANIE u CosmCocoPauli :)

Witajcie

Z racji tego I moje rozdanie na blogu, aby zachęcić osoby do komentowania i częstszego odwiedzania mnie :D

Aby wziąć udział dodaj mnie do BlogRolla i umieść notkę o moim rozdaniu na woim blogu :) Rozdanie trwa do 22.IV. Dodaj również komentarz o tym, że bierzesz udział :) i pod jakim nickiem obserwujesz. Na końcu dodaj liczbę porządkową, aby ułatwić mi losowanie w programie :)




W skład wchodzi:

- pianka do włosów w płynie Wella Forte super mocne utrwalenie i objętość od nasady, do włosów średniej długości (zużycie ok. 1/3 mi nie pasuje, może ktoś inny polubi :) )
- tonik przeciw wągrom Clean & Clear nowy
- próbka lotionu do ciała Clarins Extra-Firming
- próbka podkładu Max Factor Xperience kolor beige linen
- próba emulsji Sisley Emulsion Ecologique - jour et niut na dzień i na noc
- próbka szamponu Head & Shoulders
- próbka kremu Siquens zmniejsza widoczność naczynek, uszczelnia i wzmacnia naczynia krwionośne
- korektor pod oczy Vipera kolor beżowa perła (nie ma go na zdjęciu) mi nie podpasował kolor, więc chętnie oddam
- Cover Girl  exact eyelights mascara (blue)
+ dorzucam również GRATIS biżuteryjny :)



Poza tym WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO  z okazji Naszego święta kobietki  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz