21 maja 2012

Recenzja: Ziaja krem do stóp głęboko nawilżający - aplikuj i idź !

Witajcie :)



Za oknem coraz ładniejsza pogoda, ja wyciągam coraz bardziej odkryte buciki, także post o pielęgnacji stóp :)

Ciężko było mi znaleźć krem, który nawilży, a jednocześnie będę mogła odrazu założyć buty po jego aplikacji - głównie sandały czy klapki ;) Po wszystkich kremach ślizgała mi się noga w bucie i można było zrobić sobie krzywdę :D



Ten krem, ma tę ogromną dla mnie zaletę, że szybko się wchłania, a nie zostawia tłustego filmu - jednocześnie stópka jest mięciutka i nawilżona !



 Skład:




Jego zapach to taka lekka cytrynka, troszkę chemiczna... mogli by dopracować to, jednakże nie wybrzydzam, stopy mieszczą się daleko od mojego nosa ! :D 








Fajny, tani kremik, polecam dla osób, które aplikują krem na stópki, ubierają buty i wychodzą ! - tak, jak ja :D


Pojemność to 80 ml
Cena ok. 5-6 zł, ale kupowałam w zeszłym roku ;)




2 komentarze:

  1. miałam raz krem do stóp ziaja, jakoś mnie nie zachwycił...

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie używam kremów do stóp, ale chyba zacznę od tego ;)

    OdpowiedzUsuń