28 maja 2012

Powrót do Gdyni :)


Dzień dobry :)



Wczoraj wróciłam do Gdyni 1,5 tyg. nieobecności. Cieszę się, bo przywiozłam ze sobą rower <3 Będę sobie jeździć, jak noga do końca się wyleczy :D Jutro idę na kontrolę do chirurga.
Egzamin niestety oblałam, w zasadzie to była zerówka, do której zostałam dopuszczona... no trudno, trzeba walczyć dalej :)


Przedstawiam Wam kosmetyki, które odebrałam dzisiaj.
Pokazywana wcześniej nowa seria Pantene Większa Objętość, którą wygrałam w konkursie na wizaż.pl (za jakiś czas spodziewajcie się recenzji oczywiście :) ) i płyn do soczewek Horien - to moje drugie opakowanie, jest tani, bo za 500 ml + przysyłka płacę ok. 20 zł. Stosowałam już 4 rodzaje płynów, nie zauważyłam ŻADNEJ różnicy w jakości, jedynie cena ;) Dlatego będę mu wierna.


Pozdrawiam Was serdecznie i wracam do książek...



2 komentarze: