13 maja 2012

Recenzja: Garnier Essentials Hydration krem regenerująco-nawilżający na noc z łagodzącym ekstraktem z jaśminu


Hej !

Dzisiaj przedstawiam Wam krem na noc z Garniera, jest to nowość :)
Wcześniej używałam kremu również z Garniera Podstawa Pielęgnacji z proteinami zboża.
Przyznaję, że są one BARDZO podobne :)





 Posiadam skórę mieszaną/tłustą, a ten krem mimo że jest dla wszystkich rodzajów skóry, dla mojej jest idealny.

Ma treściwą konsystencję, miło rozsmarowuje się na buźce. Nie zostawia na niej mocno tłustej maski, ładnie się wchłania, pozostawia ją nawilżoną i mięciutką.

Posiada ładny zapaszek, delikatny, świeży, absolutnie nie czuć jaśminu :) 

Rano buzia nawilżona, zregenerowana :) Bardzo go lubię! I będę mu wierna, bo pasuje mi w 100%.

W dodatku posiada ładne opakowanie zarówno kształt, jak i kolor biały z kolorowym połyskiem - niczym masa perłowa :D





Kremik kosztuje ok. 12-13 zł , czyli cena bardzo przystępna ;) A starcza mi na ok. 2-3 miesiące codziennego stosowania na noc.

3 komentarze:

  1. hmm..ciekawy, boję się czy czasem by mnie nie zapchał:(

    OdpowiedzUsuń
  2. krem interesujący, lecz ja do swojej tłustej cery znalazłam chyba ten "idealny" wkrótce o nim napisze na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na takie cudo, to cena jest wyśmienita ! Ja aktualnie nie stosuję kremów, na noc. Używam maski/papki wysuszającej na mój trądzik ;/

    OdpowiedzUsuń