24 sierpnia 2012

Recenzja: Ziaja Ulga dla skóry wrażliwej krem ujędrniający na noc redukujący podrażnienia


Cześć :)



W końcu mamy weekend, ale w Trójmieście niestety pogoda się popsuła i pada... typowo jesiennie, szaro, ponuro, brzydko !


Ja powinnam już zacząć uczyć się do wrześniowej poprawki, ale ciężko mi to idzie...


Dziś wpadam do Was z recenzją kremu, którego używam od ok. miesiąca.



Ziaja Ulga dla skóry wrażliwej 
krem ujędrniający na noc redukujący podrażnienia







Powyżej to co pisze producent, a teraz kilka słów ode mnie.


Krem ma konsystencję typowo dla kremu. Bardzo dobrze się rozprowadza i bardzo szybko wchłania. Czasami mam wrażenie, że za mało go nałożyłam ;)

Jest bez zapachu, a ja chyba wolę, jak kremik na noc pachnie jakoś przyjemnie.

Raczej wydajny, gdyż mam ponad połowę, a stosuję od miesiąca.

Ciężko mi stwierdzić dokładnie co sądzę o tym kremie. Miałam wrażenie, że za mało nawilża moją skórę. Jednak może być to sugerowanie się tym szybkim wchłanianiem i złudzeniem, że krem wyparował :)

Jednak powiem Wam, że w niedzielę okropnie spiekłam się na twarzy. Wiedziałam,że zejdzie mi skóra, bo zazwyczaj tak się dzieje, gdy przesadzę ze słońcem. Stosowałam jednak ten krem i co? Skóra nie zeszła kompletnie ! Nic się nie złuszczyło, zaczerwienienie szybko znikło, buzia jest gładka, odżywiona i wygląda na zdrową. Czyli coś musi być w tym, co obiecuje producent :)

Dodam jeszcze, że mam 25 lat, więc moja skóra jest jędrna i nie mogę stwierdzić tego czy po kremie jest bardziej jędrna i elastyczniejsza :)

Na pewno zużyję krem do końca, jednak nie wiem czy kupię ponownie. Wolę kremy z zapachem i te na noc muszą być treściwe :) od takie moje upodobanie ;)

5 komentarzy:

  1. z tego co piszesz można wywnioskować, że fajny, ale jestem na nie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę Garniera z jaśminem i zakupię go, jak ten mi się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie przepadam za ziaja

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten krem i mnie nie zachwycił.Twarz za słabo nawilżał i nie łagodził podrażnień ale za to okazał się dobry do szyji i dekoltu- nawilżał, lekko ujędrniał, zmiejszał zaczerwienienia i podrażnienia szkoda jednak że nie robił tego z twarzą ale szyja też wymaga nawilżenia więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz czytam o tyk kremie, ale się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń