30 sierpnia 2012

DENKO sierpień


Wpadam i ja z moim denkiem :)





1.  Pantene maska 2 minutowa Intensywnie odżywiająca do włosów cienkich recenzja TU

2. Ziaja Ulga dla cery wrażliwej płyn micelarny recenzja TU

3. Nivea szampon odbudowujący włosy znisczone i łamliwe - zwykły szampon, teraz przechodzę na pielęgnację bez silikonów, więc odpada w przyszłości 

4. Nivea dwufazowy płyn do demakijażu oczu recenzja - TU

5. Ziaja Sopot Rozświetlenie krem opalizujący cera tłusta i mieszana recenzja - TU 

6. Pantene Pro-V, 2 Minutowa maska głęboko regenerująca do włosów normalnych recenzja - TU

7. Bielenda BioPlantacja Kokos naturalny olejek do kąpieli - chemiczny kokos, nie olejek tylko zwykły płyn do kąpieli, beznadzieja, nie polecam

8. GlissKur ekspresowa odżywka regeneracyjna w sprayu - niestety, ale mnie nie zachwyciła, zapach średni, bez efektów, nawet w rozczesywaniu nie pomogła, wolę wersję różową

9. Dove odzywka włosy farbowane - całkiem fajna, wygładzała włosy i ładnie pachniała 

10. Mgiełka do ciała z H&M zużyłam ją i będę miała opakowanie do czegoś innego :) traktowałam ją jako odświeżacz powietrza w pracy :P



5 komentarzy:

  1. dobre to z tą mgiełką jako odświeżacz powietrza:) ale w sumie te ich mgiełki głównie do tego się nadają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zużyć:)
    bardzo lubię kosmetyki do włosów dove i gliss kur:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten płyn i krem z ziaji ;)

    obserwuje i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń