25 sierpnia 2012

Recenzja: Ziaja Masło Kakaowe Spray przyspieszający opalanie


Dzisiaj wpadam z recenzją sprayu do opalania.
Już dawno o nim słyszałam pochlebne opinie, jednak w tym roku dopiero pokusiłam się o jego zakup w celu jeszcze ładniejszej opalenizny :D


Ziaja Masło Kakaowe Spray przyspieszający opalanie

 


 Wygodna aplikacja

 


 Od producenta
Przyspiesza proces opalania się skóry, poprawia jej naturalny koloryt, lekko natłuszcza i likwiduje poczucie szorstkości. Zapobiega nadmiernej utracie wody. Polecany szczególnie przed opalaniem także w solarium, bez ograniczeń wieku. Substancje aktywne: masło kakaowe, witamina E.


Skład: Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Hexyl Laurate, Cyclomethicone, Theobroma cacao (Cocoa), Seed Butter, Tocopheryl Acetate, Parfum (Fragrance)


 Jestem bardzo zadowolona z tego preparatu i żałuję, że dopiero w te lato zaczęłam go używać !
Ja stosuję go także na twarz, ale wraz z filtrami dodatkowymi. 


Plusy 

+ przyspiesza opalanie
 + przedłuża efekt opalenizny
+ natłuszcza i nie powoduje schodzenia skóry (przynajmniej u mnie)
+ wydajny
+ cena też nie jest wygórowana  
+ zapach oczywiście kakaowy :) 
 
Minusy

-  trzeba dodatkowej ochrony przed promieniowaniem UVA i UVB,
 gdyż tutaj ochrona jest znikoma



Poj. 100 ml
Cena ok. 12 zł



Moja opalenizna :)


POLECAM :)

5 komentarzy:

  1. uwielbiam ziaje ale tego kosmetyku jeszcze nie poznalam:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten spray i zakochałam się w jego zapachu, słodziutki... ;) No i przede wszystkim - działa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam go właśnie przed wyjazdem nad morze, dzięki niemu mam opaleniznę idealną! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapach tej serii:)

    OdpowiedzUsuń