28 lutego 2013

DENKO luty


Zamieszczam moje zużycia z lutego :)

Nie sądziłam, że tyle się uzbiera w tym krótkim miesiącu 




 1. BeBeauty żel micelarny
2. BeBeauty żel z drobinkami peelingującymi
3. BeBeauty płyn micelarny



 4. Bielenda masło do ciała recenzja - TU
5. The Body Shop masło do ciała -moje KWC <3




6. Versace Bright Crystal - lubię i jeszcze wróce do nich
7. Lancome Miracle Forver



8. Rexona - KWC <3
9. The Body Shop żel żurawinowy świetny !
10. Isana zmywacz - słaby i mało wydajny, dobrze, że kupiłam mały
11. Miss Sporty Studio Lash 3 D - bardzo mi podpasował, mam już drugi
12. Manhattan puder w kompakcie - recenzja wkrótce

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no nic tak nie działa na moje paszki i jestem jej wierna :)
      kiedyś używałam aloe vera, ponad pół roku pokochałam różową :) jednak teraz w jakąś inną się zaopatrzę dla odmiany, jak skończę zapasy :)

      Usuń
  2. żel BeBeauty mam zamiar kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To masło z The Body Shopu też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię ten tusz z Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę moich ulubieńców z Biedronki^^ :D ładne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię produkty BeBeauty) skoro Rexona taka dobra to może i ja się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię biedronkowe kosmetyki, i zużyłaś aż dwa masła do ciała, u mnie bardzo ciężko dobić dna, jestem balsamowym leniuchem

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmywacz z Isany słaby i mało wydajny? To mój faworyt wśród zmywaczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawi mnie ten tusz, były gdzieś fotki na rzęsach, jak się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
  10. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKSUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń