11 października 2012

Rozdanie :)


Postaram się częściej tu zagląć (obiecuję to już któryś raz :P )
Z racji tego przygotowałam dla Was rozdanie :)







1. The Body Shop - waniliowa mgiełka
2. Fenjal - deo
3. Eva Natura Herbal Garden - krem pod oczy i na powieki
4. The Body Shop - próbka masła do ciała shea
5. Clarins - próbka lotionu do ciała
6. Sisley - próbka emulsji do twarzy
7. Wisiorek słodki czajniczek :)


Zgłaszanie się potrwa do 31 października. Wyniki postaram się ogłosić na blogu w przeciągu 3 dni od zakończenia zabawy.
Aby wziąć udział w rozdaniu, musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
Zostaw komentarz pod tym postem. Napisz pod jakim nickiem obserwujesz,  pozostaw swojego maila, możesz dodać notkę o rozdaniu na swoim blogu.

17 komentarzy:

  1. liubeautyy@gmail.com
    obserwuje jako : Liu

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorovaax3@interia.eu
    obserwuje jako : Agnieszka Nike

    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Weronika Kika
    kikaweronika11@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No to tak :
    Obserwatorem jestem
    mój nick to Cookie
    a mail to eelcia1986@interia.pl
    teraz pozostaje już tylko wylosowane mnie ;-D tsetsehehe ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako kirei
    marisa.kirei@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Sekrety naszego piękna
    mail : kaasiczkaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Margaretka
    mail - margot230@wp.pl

    och.. waniliowa mgiełka - wymarzyłam sobie właśnie lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako blogerka
    e-mail: wera2604@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako agnieszkazg
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako sia
    mail: dont_ask@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako anushka
    mail: chochliczek30@gmail.com

    dodałam baner na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Marta
    mail: zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com
    Baner na pasku bocznym dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję jako: outside-glass
    mail: electricxlady@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako Ewka501
    E-mail ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako: Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: lovely-paula

    mail: lovely-paula@wp.pl

    P.S. Extra nagrody!

    OdpowiedzUsuń