28 lutego 2012

Wypełniacz koka - mój HIT :)

Dzisiaj przedstawiam moje ostatnie odkrycie - wypełniacz koka - zapewne już znacie ? :)
Mam długie włosy, ale cienkie i przyklapnięte, także koczek nigdy nie wychodził mi efektowny...
Z wypełniaczem to zupełnie inna bajka ! Bardzo łatwo robi się z nim koka , za każdym razem wychodzi ! Tworzy modną fryzurę na każdą okazję !


Przedstawiam Wam szybko KROK PO KROKU :)
Niestety nie miał kto mi zrobić zdjęć i jest tak troszkę amatorsko :D










POLECAM :)



8 komentarzy:

  1. mam go ii również bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to MH :D
      też masz pod kolor włosów ? :)

      Usuń
    2. taak, mam dla blondynek ;)
      A co do podkładu z Essence, krycie całkiem niezłe, na pewno nie trzyma się na buźce 16h (jak zapewnia producent) - przynajmniej u mnie ;)
      poza tym wydaje mi się, że troszkę się utlenia po nałożeniu.
      Ogólnie od podkładu wymagam przede wszystkim krycia, kiedy mam wyjść na krótko z domu, chętnie po niego sięgam.
      Jak za tą cenę uważam, że jest całkiem przyzwoity (około 15zł).

      Pozdrawiam! ;))

      Usuń
  2. Strasznie mi się podobają takie fryzurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i szybkie w wykonaniu, gdy wstajemy rano do pracy i nie ma czasu na bardziej czasochłonne fryzurki :)

      Usuń
  3. Ile takie cacko kosztuje i gdzie można zdobyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na allegro pod nazwą 'wypełniacz koka' , ale są albo były w h&m i forever18 :)

      Usuń
  4. ale fajne
    widziałam za 10 zł w sklepie z różnościami
    tylko chyba dla blondynki to jasny by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń