26 lutego 2012

Nude

Dzisiaj chciałam zaprezentować moje szminki w kolorze cielistym. Niby takie same, a każda inna ;) Uwielbiam szminki i mam ich pełno w różnej kolorystyce. A najbardziej właśnie naturalne, nadające się na każdą okazję ;)


Moje naturalne usta:






Szminki:






Elf Natural Nymph


Kolor bardzo ładny, ale szminka kompletnie nie nadaje się do moich ust, strasznie podkreśla skórki i warzy się na nich. Szkoda, że w ogóle nie nawilża... trzeba kłaść pod nią jakąś bazę, bo inaczej kiepsko.







Catrice Ultimate Colour Be Natural! nr 010


Kolor nieco ciemniejszy wychodzi na ustach, szkoda. Jednakże jest mocno nawilżająca, ale szybko znika z ust.








Essence In the nude nr 52


Ta szminka najtańsza i wbrew pozorom mój faworyt. Świetny zapach, świetne nawilżenie i długo utrzymuje się efekt, super :)






Zestawienie wszystkich:




3 komentarze:

  1. Ta od Essence podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętasz cenę Essence? :) Papi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że max 10 zł :) 9,90 czy jakoś tak

    OdpowiedzUsuń