30 marca 2013

DENKO marzec


Ostatnio wiele się dzieje, głównie przez remont moje życie troszkę wywróciło się do góry nogami :)
Z nad morza przyjechałam na Podlasie, tuż po powrocie tam ważne dni, także gwarantuję sobie i Wam, że kwiecień zleci mi w mgnieniu oka ;)

Wpadam dziś do Was z denkiem marcowym, które jest dosyć spore, głównie w kolorówce.



1.Garnier krem do rąk - lubię, ale nie pomógł mi w mocnym przesuszeniu rąk
2. Ziaja krem do rąk - nie polecam, klei i się i nie robi nic


 3,4. Rexona niezastąpiona :)


 5. Manhattan Soft Compact Puder - extra muszę nowy zakupić i Wam strzelę notkę o nim :)
6. Essence - cień do powiek, podobał mi się odcień i muszę go dokupić
7. Revlon Colorstay podkład już mój drugi i nie ostatni
8. Miss Sporty ulubiony liner <3


 9. Horien płyn do soczewek, jest okej i wracam do niego co jakiś czas z racji ceny :)
10. Soflens chyba najlepsze soczewki jakie dotychczas stosowałam 


11. Ziaja mleczko do demakijaży ogórkowe - raczej nie zakupię więcej z racji zapachu, który jest dla mnie mdlący
12. Isana żel pod prysznic, super na pewno zakupię inne zapachy
13. Timotei szampon do włosów fajny, teraz kupiłam inny zapach :)

4 komentarze:

  1. Szkoda, że ziaja zawiodła ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za żelami z Isany bo wysuszają mi skórę, a co do Timotei to robi mi na głowie siano. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. żele Isany mają cudowne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń