22 stycznia 2013

Bioderma Sebium Pore Refiner - Korygujący preparat zwężający pory



Kremik wzięłam sobie za zdobyte punkty w aptece jako gratis :)
Słyszałam o nim wiele pochlebnych opinii i ucieszyłam się, że zacznę go stosować.








Od producenta:

Preparat o działaniu korygującym dla skóry tłustej lub mieszanej z problemem rozszerzonych porów, spowodowanym nadmiernym wydzielaniem sebum, stresem, paleniem, zanieczyszczeniami itp. Poprawia wygląd skóry, czyniąc ją bardziej delikatną, gładszą i czystszą. Likwiduje niedoskonałości cery, zwęża pory i sprawia, że są mniej widoczne. Opatentowany kompleks Fluidactiv przywraca prawidłową jakość sebum, co zapobiega zatykaniu porów i tworzeniu się zaskórników. Dzięki działaniu przeciw wolnym rodnikom pozwala zachować naturalny blask skóry. Zmniejsza błyszczenie się skóry. Dzięki lekkiej, płynnej konsystencji błyskawicznie się wchłania, pozostawiając skórę przyjemnie jedwabistą w dotyku. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż.



Skład: Water (Aqua), Methyl Methacrylate Crosspolymer, Dipropylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, Glycerin, Butylene Glycol, Fomes Officinalis (Mushroom) Extract, Sodium Polyacrylate, Salicylic Acid, Dodecyl Gallate, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides, Laminaria Ochroleuca Extract, Silica, Trideceth-6, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Lauryl PEG/PPG-18/18 Methicone, Propylene Glycol, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Caprylic/ Capric Triglyceride, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Chlorphenesin, Phenoxyethanol, Fragrance



  Przejdę do mojej, osobistej recenzji :)Po raz kolejny zaznaczę, że mam skórę mieszaną/tłustą z tendencją do przesuszenia... cały czas szukam kosmetyków odpowiednich do jej pielęgnacji - podkład i puder już odnalazłam <3




Plusy:

- wygodne, higieniczne opakowanie 
- dobrze matowi skórę
- krem szybko się wchłania
- dobra baza pod makijaż
- po dłuższym stosowaniu rzeczywiście zmniejszył pory, ale tylko te na nosie
- rozjaśnił skórę
- wyrównał koloryt



Minusy:

- niestety wysuszył mi skórę
- słabe właściwości nawilżające, po użyciu wrażenie ściągniętej skóry


Do tego preparatu chętnie będę wracać, ale potrzebuję lepszego nawilżacza na noc :)
Cena ok. 60 zł / 30 ml 

5 komentarzy:

  1. mimo mieszanej cery nie lubię tego typu specyfików,
    matujących itp.
    ale markę Bioderma bardzo lubię ;)))) mają mnóstwo bardzo dobrych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam z tej serii krem nawilżajacy i był całkiem dobry, a nawet lepiej niż dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie słabo się sprawdził jeśli chodzi o matowienie :/ bardzo liczyłam na ten krem ale zawiodłam się troszkę...

    OdpowiedzUsuń
  4. This item of golf clothes is lightweight and can therefore
    be easily stored in one of the many pockets found on the majority of today's golf bags. Are you the kind of man who prefers classic prep to unrefined, edgier looks. Make it your signature piece of jewelry and it takes on a life of it's own.


    Feel free to surf to my homepage; sweater korea

    OdpowiedzUsuń