27 lipca 2012

Recenzja: Szczotka kompaktowa Tangle Teezer - mój wybawca :)

Te szczotki do włosów są znane już od dawna :)


Ja swoją kupiłam jakiś czas temu. Wybrałam wersję kompaktową, gdyż często wyjeżdżam i to był dobry wybór ! Nie muszę się martwić, że ząbki się powykrzywiają :)


Moje włosy odkąd pamiętam strasznie się plątały. Mówił mi o tym każdy fryzjer i ktokolwiek, kto dotknął moich włosów. Taka struktura... kosmetyki tylko delikatnie rozwiązują problem. Do tego robią mi się straszne kołtuny, ale to już za sprawą długości niestety.
Moją największą zmorą było rozczesać włosy po umyciu... od jakiegoś czasu rozczesywałam włosy, które już były suche, bo mokrych nie dawałam rady... Najgorzej jest, jak splącze mi je wiatr, a przynajmniej tak było do momentu, aż nie znalazła się w moim posiadaniu.


Szczotka spisuje się wspaniale zarówno na mokre, jak i na suche włosy. Jak rozczeszę mokre włosy i później wysuszę, to czasami nie używam prostownicy, bo są proste :D 
Nie ciągnie włosów, mogę śmiało zacząć rozczesywanie od nasady włosów, kiedyś to tylko i wyłącznie od końcówek ;) Zatapia się w nich, jak nóż w maśle :P

Poza tym są znacznie gładsze i bardziej lśniące. Znacznie mniej wypada ich przy rozczesywaniu o jakieś 2/3 :)

Kołtuny dalej mi się robią, ale to chyba też wina pogody, zaczęłam je związywać na noc i jest lepiej.

Szczerze polecam szczotkę. Ja swoją kupiłam na allegro z przysyłką za jakieś 70 zł.


Jest warta swojej ceny :)










5 komentarzy:

  1. dla mnie za droga, czytałam różne opinie na jej temat, że trochę jest przereklamowana, ale jak Tobie pasuje to jest ok

    OdpowiedzUsuń
  2. mi wypadają włosy a pozatym są cienkie i rzadkie nie wiem czy ta szczotka u mnie by się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  3. mam wersje "normalna" ktora kocham, ta musze zapisac do must have - bo przydalaby sie taka do torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cena moim skromnym zdaniem jest zdecydowanie za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele dobrego o tej szczotce słyszalam..:) waham się czy by w nią nie zainwestować..^^

    OdpowiedzUsuń