12 kwietnia 2012

Wizyta u fryzjera, trochę zmiany :)


U fryzjera bywam rzadko, zazwyczaj, jak jestem u rodziców w rodzinnym mieście :)
Kiedyś wspominałam, że moja bratowa ma zakład i tylko tam robię cokolwiek :D

Wcześniej w grudniu robiłam ombre, z efektu byłam BARDZO zadowolona. 
Tutaj możecie zobaczyć.

Teraz postanowiłam dorobić na moich włosach delikatne refleksy w tym samym kolorze.
Dziewczyny doradziły mi, aby refleksy zrobić pod spodem, nie mam ich odrazu od przedziałka, tylko wynurzają się ze spodu :P
Przyznam szczerze, że nie widać tego specjalnie... ale może to i dobrze, bo tam, gdzie miałam odrost włosy są blond, a na farbie pożądany rudawy ;)

To nic !

Mimo wszystko włosy są jaśniejsze i mi się podoba.
Ombre zostało i wszystko komponuję się w całość :)
Zawsze to jakaś zmiana, a ja potrzebuję takowej co jakiś czas !!!!

Na zdjęciach odgarnęłam włosy żebyście miały obraz, jak to wygląda pod wierzchnią warstwą :)
Za jakiś czas postaram się zrobić fotki całości tak, jak noszę na co dzień :)






Ciężko ująć kolor na zdjęciu, tutaj naturalne wyszły ciemniejsze niż są w rzeczywistości. I kolorki się gryzą. Jednakże na żywo oba są ciepłe i komponuje się pięknie :)

Nie podcinałam włosów - zdziwiła się bratowa, że rozjaśnianie nie zniszczyło mi włosów. Tym bardziej, że cały czas suszarka i prostownica jest w ruchu.  Stosowanie obydwu serum z Pantene przyniosło efekty + preparaty termoochronne.  Za jakiś czas zrobię o nich notkę - to nie ściema, pomogły ! Przynajmniej moim kudłaczom :D

14 komentarzy:

  1. Pasemka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądają te pasemka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam właśnie dopisać, że taki krem to jest dobre rozwiązanie dla osób, którym olejek podrażniał oczy, ale trzeci komentarz pod tym samym postem z mojej strony wyglądałby nieelegancko. :D Dodatkowo można krem nakładać przed nałożeniem tuszu, więc taka opcja zadowoli osoby lubiące się malować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, ja dziś podcinałam włosy, znaczy mąż mi to robił, bo po ostatniej wizycie u fryzjerki myślałam, że mnie trafi, nawet nie umieją podciąć włosów wr;/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się te pasemka :)
    właśnie jestem na etapie poszukiwań preparatu termoochronnego, kilka mam na oku ale jeszcze się wstrzymam z zakupem i poczekam na Twoją notkę ;)
    buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz o czymś takim słyszę :D może lepiej jednak poczekam na notkę :D

      Usuń
  6. niestety w stałej ofercie nie, ale zobacz u siebie, bo może jest w promocyjnej cenie jak dziewczyny na blogach pisały, że po 6,99
    mój mąż jak coś robi to bardzo dokładnie, szczególnie takie drobne rzeczy, a że mam bardzo cienkie włosy to tego nie dało się zepsuć w razie czego poszłabym do fryzjerki:)
    ale ominęło mnie to, bez nerwów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładnie ci w takich włosach. Świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zdałaś! To się liczy! :D Ja jestem na etapie gimnazjum, póki co. Później chciałabym wybrać w liceum profil mat-fiz ze względu na moje uwielbienie do matematyki, więc tą fizykę będę musiała niestety przeboleć. O fizyce samej w sobie mam raczej neutralne zdanie i nie odczuwam żadnych emocji z nią związanych. Chyba że jest sprawdzian z teorii, wtedy wiem, że dostanę tróję. Jak jest z zadań, to jest ta piątka czy szóstka. :D

    OdpowiedzUsuń