5 marca 2013

BingoSpa maska do włosów masło shea i pięć alg


Maska, którą używam od chyba minionych wakacji :) 
W końcu zamieszczam recenzję





Maska zamknięta w wygodnym plastikowym słoiczku, z którego łatwo ją wydobyć do ostatniej kropelki.

Opakowanie duże, ok. 500 g maski :) Poza tym ma ona bogaty skład.

Ja maskę kupuję w Tesco tym dużym, dostępna jest za około 7,5 zł także tanioszka za taka pojemność :)

Lubię zapach tej maski, chociaż nie każdemu chyba może pasować. Mi podszedł bardzo :) przyjemnie mi się ją aplikuje. Konsystencja jest budyniowa, także maska nie spływa mi z ręki i mogę ją bez problemu rozprowadzić na włosach. 

Maskę trzymam ok. 20 minut na włosach, zawiniętych w ręcznik. Jest wydajna, starcza mi na bardzo długo przy stosowaniu ok. 2-3 razy w tygodniu. Włosy są w lepszej kondycji lśniące, łatwiej się rozczesują, są nawilżone i zapach utrzymuje się bardzo długo na włosach :)



PLUSY

- skład
- cena
-wydajność
- konsystencja
- zapach (no, ale nie dla każdego może być na plus)
- wygodne opakowanie
- dostępność


MINUSY

dla mnie nie ma minusów :)



Polecam maskę do wypróbowania, nie jest droga, a jeżeli posiadacie Tesco w pobliżu to dostaniecie ją tam w niskiej cenie :)

10 komentarzy:

  1. wszędzie bingospa, a ja jeszcze nigdy niczego od nich nie używałam. Wstyd mi się robi ;)
    Maskę wpisuję na listę kosmetyków do przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ta maska się niestety nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała ją sprawdzić, bo jej siostra z proteinami kaszmiru i kolagenu niestety się zupełnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  4. pisałam o tej masce, i ją uwielbiam już zużywam 4 albo 5 opakowanie, zapach ma przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ta maska średnio się sprawdza. Raczej więcej u mnie nie zagości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę maskę :) Podoba mi się jej zapach i działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę musiała ją wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. firma bardzo fajna;) lubie ja;)
    zapraszam do siebie na kosmetyczne rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń